تغییر نام (( ستاد دیه )) یه (( ستاد مهریه ))

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کرمان با اشاره به افزایش مشکلات مربوط به مهریه گفت با ادامه این روند نام «ستاد مردمی رسیدگی به دیه» باید به «ستاد مردمی رسیدگی به مهریه» تغییر شکل پیدا کند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان کرمان با اشاره به افزایش مشکلات مربوط به مهریه گفت: با ادامه این روند نام «ستاد مردمی رسیدگی به دیه» باید به «ستاد مردمی رسیدگی به مهریه» تغییر شکل پیدا کند.

علی ولی‌ نیا در نشست اعضاء هیات مدیره ستاد رسیدگی به امور دیه استان کرمان اظهار کرد: گرچه تاکنون در بحث پیشگیری از جرائم اقدامات خوبی صورت گرفته، اما باید در این زمینه برنامه های جدیدی اجرا شود.

وی با اشاره به افزایش مشکلات مربوط به مهریه افزود: با ادامه این روند باید نام «ستاد مردمی رسیدگی به دیه» به «ستاد مردمی رسیدگی به مهریه» تغییر شکل پیدا کند.

ولی‌نیا اظهار کرد: متاسفانه مباحث مهریه و نفقه روز به روز بیشتر می‌شود و شاکیان در این فکر به سر می برند که با زندانی کردن متهم می توانند پول خود را وصول کنند که بسیار اشتباه است.

مدیر کل زندان های استان کرمان با بیان اینکه زندان برای زندانی و خانواده وی تبعاتی دارد و این افراد با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند، تصریح کرد: زندان جایی نیست که هر کسی در انجا ورود پیدا کند.

منبع : ایسنا