رفع نقص سامانه پرداخت الکترونیک در دفتر اسناد رسمی از سوی بانک ملی

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بنا بر اعلام مسئولین بانک ملی، اختلال ایجاد شده در سامانه پرداخت الکترونیک وجوه در دفاتر اسناد رسمی که در هفته‌های گذشته باعث مشکلاتی در ارائه خدمات به مردم در دفاتر اسناد رسمی شده بود، رفع شده است.

اعلام تعرفه حق التحریر دفاتر رسمی ازدواج و طلاق 1394 - نظامنامه مربوط به انتخاب سران دفاتر ازدواج و طلاق - دفاتر ازدواج و طلاق در قانون جمایت خانواده - مزایای تنظیم اجاره نامه در دفاتر اسناد رسمی - هشدار نسبت به کلاهبرداری از دفاتر اسناد رسمی - قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران - بررسی ابعاد کفالت در دفاتر اسناد رسمی - اقامه و فسخ اسناد در دفاتر اسناد رسمی - بیش از 11 هزار بازرسی از دفاتر اسناد رسمی و ازدواج و طلاق - قانون تشکیل دفاتر اسناد رسمی - مهر و تابلو و آدرس دفاتر اسناد رسمی - نتخاب 6 دفتر اسناد رسمی برای ارائه خدمات الکترونیک مالیاتی 

 محمد مهدی انجم شعاع با اعلام این خبر افزود: مسئولین بانک ملی ایران اعلام کردند اختلال ایجاد شده از نقص تجهیزات سخت افزاری مورد استفاده در سامانه، توسط شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش ناشی شد که علیرغم تذکرات عدیده در تأمین تجهیزات مورد نیاز، تعلل کرده بود و بانک ملی ایران با توجه به حساسیت موضوع و در راستای کسب رضایت مسئولین امر و رضایتمندی دفاتر اسناد رسمی و مراجعین به این دفاتر رأساً نسبت به تهیه تجهیزات اقدام و در حال حاضر قطعی سیستم به حداقل و نزدیک به صفر رسیده و سامانه مذکور با حداکثر ظرفیت در حال بهره برداری است.

تغییر شناسه کاربری و رمز عبور دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور - وکالتنامه های تنظیمی در دفاتر اسناد رسمی و ایراد به آن ها در دادگاه ها - شایع ترین تخلف در دفاتر اسناد رسمی - آیین نامه اجرایی قانون تسهیل تنظیم اسناد در دفاتر اسناد رسمی - اقاله و فسخ اسناد در دفاتر اسناد رسمی - هزینه حق التحریر دفاتر اسناد رسمی سالانه افزایش می یابد - فعالیت های دفاتر اسناد رسمی فراتر از تنظیم سند رسمی بیع است 

وی یادآور شد: بانک ملی ایران ضمن پوزش از کوتاهی رخ داده در ارائه خدمات یادشده، اطمینان داده که همواره با تمام توان علمی، فنی و امکانات بودجه‌ای خود پشتیبان طرح‌های اقتصادی دولت بوده و برای پیاده‌سازی سامانه‌های مورد نیاز سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و دیگر ارگان‌های دولتی و رفع کاستی‌ها و ارتقاء روز افزون کیفیت و کمیت خدمات اعلام آمادگی کرده است.


URL : https://www.vekalatonline.ir/articles/70729/رفع-نقص-سامانه-پرداخت-الکترونیک-در-دفتر-اسناد-رسمی-از-سوی-بانک-ملی/