منبع مطالب این بخش وب سایت قوانین دات آی آر (معاونت آموزش دادگستری استان تهران) می باشد URL : http://www.ghavanin.ir/detail.asp?id=35949 |
||||||||||||||||||||||||
مصوبه هشتصد و بیست و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ8 4 1389 موضوع کاهش ساعات برنامه هفتگی برخی از رشتههای شاخه فنی و حرفهای |
||||||||||||||||||||||||
مصوبه هشتصد و بیست و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ8/4/1389 موضوع: کاهش ساعات برنامه هفتگی برخی از رشتههای شاخه فنی و حرفهای شماره8/28667/120
وزارت آموزش و پرورش به پیوست تصویر مصوبهی هشتصد و بیست و سومین جلسهی شورای عالی آموزش و پرورش تاریخ 8/4/1389 در خصوص کاهش ساعات برنامه هفتگی برخی از رشتههای شاخه فنی و حرفهای جهت اجرا ابلاغ میشود. دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش ـ مهدی نوید مصوبه هشتصد و بیست و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ8/4/1389 موضوع: کاهش ساعات برنامه هفتگی برخی از رشتههای شاخه فنی و حرفهای ماده واحد: شورای عالی آموزش و پرورش مقرر میدارد ساعات برنامه هفتگی دانشآموزان شاخه فنی و حرفهای موضوع بند 1 ماده 12 آییننامه آموزشی دوره سه ساله متوسطه روزانه (شیوه سالی ـ واحدی) برابر جدول اصلاحی پیوست به حداکثر 44 ساعت تقلیل یابد: تبصره1ـ متناسب سازی برنامه درسی و انطباق محتوای دروس، بر عهده سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی خواهد بود. تبصره2ـ شیوه نامه اجرایی و نحوه ساماندهی منابع انسانی توسط معاونت آموزش متوسطه تهیه و ابلاغ خواهد شد. تبصره3ـ اجرای این مصوبه از سال تحصیلی 1390 ـ 1389 برابر جدول پیوست در پایههای دوم و سوم متوسطه الزامی است. موارد خاص با هماهنگی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و معاونت آموزش متوسطه تصمیمگیری میشود. موضوع: کاهش ساعات برنامه هفتگی برخی از رشتههای شاخه فنی و حرفه ای در هشتصد و بیست و سومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش مورخ 8/4/1389 به تصویب رسید. دبیر شورا ـ مهدی نوید رییس جلسه ـ حمیدرضا حاجیبابایی کاهش ساعات برنامه هفتگی برخی از رشتههای شاخه فنی و حرفهای مورد تأیید است. رییس جمهور و رییس شورای عالی آموزش و پرورش ـ محمود احمدینژاد
|
||||||||||||||||||||||||
URL : https://www.vekalatonline.ir/laws/35949/مصوبه-هشتصد-و-بیست-و-سومین-جلسه-شورای-عالی-آموزش-و-پرورش-مورخ8-4-1389-موضوع-کاهش-ساعات-برنامه-هفتگی-برخی-از-رشتههای-شاخه-فنی-و-حرفهای/ | ||||||||||||||||||||||||